Deelname en winst bij Guo Shu Cup 2024

3 jun. 2024

Zondag 2 juni 2024 deed de School van de Tijger weer mee aan het Traditioneel Kungfu Toernooi Guo Shu Cup in Amsterdam. Het toernooi dat bekend staat om zijn hoge kwaliteit aan deelnemers was een uitgelezen kans om ons te meten.

Leerling Robin die voor het eerst aan dit toernooi deelnam, kon zich meten aan de verschillende nationale en internationale Kungfu-scholen, net als Alexander Koopman. Beide kwamen uit in verschillende leeftijdscategorieën en zaten in grote groepen. Vanuit de school zijn we blij dat onze leerlingen de mogelijkheid hebben gehad dit evenement weer mee te kunnen maken en dat zij naast ons stonden in het toernooi. Ook sifu Mark de Haan en Riccardo Bonnema waren ditmaal deelnemers, wel bij de senioren.

De school heeft oude banden aangehaald met andere scholen en nieuwe banden gevormd. Daarnaast hebben we een bronzen medaille (derde plaats) binnen gehaald. Dus zeker een leuke dag.

L2R: Riccardo, Robin, Sifu Mark en Alexander

Wij willen de organisatoren van de Guo Shu Cup bedanken voor het organiseren van wederom een succesvolle competitie en zijn er de volgende wedstrijd zeker weer bij.